27 MAC 2009, JUMAAT.

Hari ini pun saya bersekolah seperti biasa. Cuma semasa mata pelajaran bahasa arab, tiba-tiba seekor burung enggang datang bertenggek di atas koridor tepi luar kelas saya. Semua orang terpegun la. Jarang burung enggang datang tiba-tiba. Tapi ada jugak kawan saya yang tak sempat nak nampak burung tu sebab dia terlindung dari tingkap. Kesian betul.

Semasa subjek pendidikan islam pula, ustazah tiada. Jadi kami semua buatlah kerja sendiri. Saya dan kawan saya, una ingin pergi keluar sekejap, jadi kami pun minta pas keluar dari penolong ketua kelas. Saya pegang pas keluar itu semasa keluar. Malas nak pegang, saya pun letakkannya dalam poket. Sampai balik rumah saya tak bagi pas keluar itu kepada penolong. Macammanalah boleh terlupa. Ya Allah...=D

Comments

Popular posts from this blog

BBM: ADAB TERHADAP GURU

BBM: SOLAT 5 WAKTU

BBM: RUKUN ISLAM