Lepas PMR, SPM pulak lepas ni!

Bismillahirrahmnirrahim...


Assalamu'alaikum w.b.t!! ^_^

Alhamdulillah, dapat jugak update blog harini...walaupun penat di sebelah pagi tadi. Kat sekolah td ade kejohanan bola baling peringkat daerah Teluk Intan...sekolah ana (smk seri perak) jd tuan rmh tahun ni...so, ana & kwn2 ana sukarela m`jadi sukarelawan ckg nk jage bhagian2 makanan ni...Ingatkan nak kene buat banyak benda, rupanya sikit je...takpela, yang penting dpt tlg2 cikgu sambil tu tengok org main bola baling...best3. :D


Mula nak b`minat2 dgn physics ni...:D


Chemist...hrp2 buku ni dpt bantu ana...InshaAllah..

Biology...best! tp kne byk m`hafal...


Lepas balik dari sekolah tu pulak, ana pegi beli buku2 rujukan utk chemist, physics, biology,& literature english...huh! kne siap sedia utk test 1 nnti! Lagipun, next year nnti SPM! cepat betul masa b`lalu... :o

Koleksi buku2 yg dibeli...(itu pun nk tunjuk jgk ke??)

Wassalam! ^_^

Comments

Popular posts from this blog

APA YANG ADA DI DALAM SEBIJI KURMA?

KELEBIHAN MENUNTUT ILMU ^_^

BUAH-BUAHAN YANG DISEBUT DI DALAM AL QUR`AN